
Kategorija: Products Adventure Tourer Versys 1100 S 2025
Novi Kawasaki Versys 1100 S 2025 spaja moć sportskog motocikla sa udobnošću i tehnologijama touring segmenta, pružajući idealno rešenje za duge vožnje i avanture bez ograničenja. Pokretan snažnim 1.099 cm³ četvorocilindričnim motorom sa 135 KS, ovaj model nudi izuzetne performanse i vrhunsku stabilnost na svim vrstama puteva.
Udobnost i sigurnost su na najvišem nivou zahvaljujući podesivom vetrobranu, grejačima ručki i LED osvetljenju sa adaptivnim svetlima za krivine. Napredne elektronske funkcije, uključujući Kawasaki Traction Control (KTRC) i povezivanje sa Rideology aplikacijom, osiguravaju vrhunsko iskustvo vožnje, dok Showa oslanjanje garantuje glatku vožnju čak i na najizazovnijim terenima.
Sa kapacitetom rezervoara od 21 litar, prostranim sedištem i ergonomskim dizajnom, Versys 1100 S je spreman za sve vozače koji žele moć, udobnost i naprednu tehnologiju u jednom motociklu.
15,320 €
Tečno hlađeni, četvorotaktni, redni četvorocilindrični
Elektronsko ubrizgavanje sa 38 mm leptirastim ventilima
1.099 cm³
Dvostruki 310 mm diskovi sa četvoroklipnim radijalno montiranim monoblok čeljustima
Jedan 250 mm disk sa jednoklipnom čeljusti
43 mm invertovana Showa viljuška sa elektronski kontrolisanim kompresionim i povratnim prigušenjem, ručno podešavanje predopterećenja opruge; hod od 150 mm
Horizontalni Back-Link sistem sa Showa BFRC gasnim amortizerom, elektronski kontrolisano kompresiono i povratno prigušenje, podešavanje predopterećenja; hod od 152 mm
112 Nm pri 7.600 o/min
133 KS (99 kW) pri 9.000 o/min
Dvostruka aluminijumska cev
120/70 ZR17
180/55 ZR17
21 litara
840 mm
255 kg
2.270 x 895 x 1.400/1.465 mm (podesivi vetrobran)
Potpuno elektronski sistem aktivacije ručice gasa kompanije Kawasaki omogućava ECU-u
3-modni KTRC kombinuje tehnologiju kontrole trakcije iz 1-modnog KTRC-a, koji
Elektronski kontrolirani tempomat omogućava održavanje željene brzine (broja obrtaja motora)
Koristeći visokopreciznu elektronsku kontrolu za upravljanje motorom, Kawasaki modeli mogu
U poređenju sa tradicionalnim Uni-Trak zadnjim osloncem Kawasaki-ja, koji montira
Na osnovu povratnih informacija sa trkačkih aktivnosti, Assist & Slipper
Pravilno pristajanje je ključno za udobnost i kontrolu vozača.Međutim, idealna
Kavasaki ABS sistemi koriste senzore prednjih i zadnjih točkova za
Koristeći najnoviju evoluciju Kawasaki naprednog softvera za modeliranje i povratne
Snaga Kawasaki najsavremenije elektronike je uvek bila visoko sofisticirano programiranje