
Kategorija: Products Adventure Tourer Versys 1100 S 2025
Novi Kawasaki Versys 1100 S 2025 spaja moć sportskog motocikla sa udobnošću i tehnologijama touring segmenta, pružajući idealno rešenje za duge vožnje i avanture bez ograničenja. Pokretan snažnim 1.099 cm³ četvorocilindričnim motorom sa 135 KS, ovaj model nudi izuzetne performanse i vrhunsku stabilnost na svim vrstama puteva.
Udobnost i sigurnost su na najvišem nivou zahvaljujući podesivom vetrobranu, grejačima ručki i LED osvetljenju sa adaptivnim svetlima za krivine. Napredne elektronske funkcije, uključujući Kawasaki Traction Control (KTRC) i povezivanje sa Rideology aplikacijom, osiguravaju vrhunsko iskustvo vožnje, dok Showa oslanjanje garantuje glatku vožnju čak i na najizazovnijim terenima.
Sa kapacitetom rezervoara od 21 litar, prostranim sedištem i ergonomskim dizajnom, Versys 1100 S je spreman za sve vozače koji žele moć, udobnost i naprednu tehnologiju u jednom motociklu.
15,320 €

Tečnošću hlađeni, 4-taktni, redni četvorocilindarski, sa mehaničkim kompresorom
DOHC, 16 ventila
998 cm³

Dvostruki polu-plivajući Brembo diskovi od 330 mm, Brembo Stylema monoblok čeljusti sa četiri klipa
Jedan disk od 250 mm, Brembo kočione čeljusti sa dva klipa
Upside-down viljuška od 43 mm, prigušenje povrata i sabijanja, podešavanje predopterećenja opruge
Uni-Trak oscilujuće rame, Ohlins TTX36 gasni amortizer sa rezervoarom, kontrolisano prigušenje kompresije, prigušenje povrata, podesivo predopterećenje opruge

228.0 kW {310 PS} / 14,000 rpm
240.0 kW {326 PS} / 14,000 rpm
124 g/km
5,2 l/100 km

Rešetka, čelik
120/600 R17
190/650 R17
17 litara
830 mm
216 kg
2,070 x 850 x 1,160 mm


Potpuno elektronski sistem aktivacije ručice gasa kompanije Kawasaki omogućava ECU-u

3-modni KTRC kombinuje tehnologiju kontrole trakcije iz 1-modnog KTRC-a, koji

Elektronski kontrolirani tempomat omogućava održavanje željene brzine (broja obrtaja motora)

Koristeći visokopreciznu elektronsku kontrolu za upravljanje motorom, Kawasaki modeli mogu

U poređenju sa tradicionalnim Uni-Trak zadnjim osloncem Kawasaki-ja, koji montira

Na osnovu povratnih informacija sa trkačkih aktivnosti, Assist & Slipper

Pravilno pristajanje je ključno za udobnost i kontrolu vozača.Međutim, idealna

Kavasaki ABS sistemi koriste senzore prednjih i zadnjih točkova za
Koristeći najnoviju evoluciju Kawasaki naprednog softvera za modeliranje i povratne
Snaga Kawasaki najsavremenije elektronike je uvek bila visoko sofisticirano programiranje