Kawasaki KX250F je prvi serijski proizvedeni motokros motocikl koji je imao Dual Injectors (dvostruke injektore). Jedan injector se nalazi nizvodno od leptira ventila, gde su injektori postavljeni na standardnim FI sistemima, dok se drugi nalazi uzvodno od leptira ventila, blizu vazdušne kutije. Oba injektora imaju različite uloge: radeći na različitim opsezima broja obrtaja, obezbeđuju glatki i trenutan odziv pri niskim obrtajima i visoku snagu pri visokim obrtajima. Za situacije koje zahtevaju rad pri niskim obrtajima, poput trenutnog ubrzanja pri startu i precizne kontrole prilikom skretanja, primarni rad prelazi na nizvodni injector. Budući da je pozicioniran blizu komore za sagorevanje, raspršeno gorivo može brzo snabdeti motor, što rezultira oštrim odzivom. S druge strane, kada je naglasak na visokoj snazi, primarni rad prelazi na uzvodni injector, koji se fokusira na primene pri visokim obrtajima. Njegova lokacija dalje od komore za sagorevanje znači da gorivo ima duže vreme putovanja. Ovo omogućava više vremena za mešanje čestica goriva i vazduha, i omogućava mešavini da se ohladi i kondenzuje. To znači da, kada je potrebno više snage, cilindar može biti ispunjen većom količinom visokokvalitetne smeše.