Naša misija je da vozačima pružimo optimalnu kontrolu nad vozilima visokih performansi koja proizvodimo. Nastojimo da pružimo radosti i uzbuđenja vožnje motocikla na zaista inovativan način. Sa svakom mašinom koju razvijamo, nastojimo da postavimo industrijske standarde sledećeg nivoa, dok vozače opremamo vrhunskim performansama koje nudi samo Kawasaki.
Održavanje ispravnog vazdušnog pritiska u gumama je veoma važno jer može u velikoj meri uticati na upravljivost motocikla, a vožnja sa niskim pritiskom u gumama, zbog bušenja, curenja ili drugog, povećava rizik od pucanja gume. Vazduh iz guma prirodno izlazi
Kavasaki SPIN je informativno-zabavna aplikacija zasnovana na pametnom telefonu koja omogućava preuzimanje i preslikavanje različitih aplikacija trećih strana na TFT ekran kokpita. Kawasaki-jeva nova infotainment aplikacija zasnovana na pametnom telefonu omogućava preuzimanje i preslikavanje različitih aplikacija trećih strana na TFT
ESS (Emergency Stop Signal – Signal za zaustavljanje u nuždi) izaziva treptanje kočionog svetla tokom snažnog kočenja, skrećući pažnju na brzo usporavanje motocikla. Tokom snažnog kočenja, ESS izaziva treptanje kočionog svetla – vizuelni trag za praćenje vozila koji skreće pažnju
Aktiviran kada se vozač zaustavi i čvrsto pritisne kočnicu(e), VHA aktivira zadnju kočnicu kako bi omogućio vozaču da opusti ruku/nogu kočnice. Pored pritiska kočione tečnosti, sistem ispituje stepen nagiba puta, brzinu prednjeg/zadnjeg točka, položaj gasa i prekidač bočnog postolja kako
Kočenje motorom može biti korišćeno da pomogne motociklu da uspori, ali ne vole svi vozači snažno kočenje motorom. Uz KEBC, vozači mogu da izaberu količinu kočenja motorom koju žele. Kada je KEBC aktiviran, efekat kočenja motorom je smanjen, pružajući neznatne
BSD (Blind-Spot Detection) nadgleda okolinu bicikla i upozorava vozača na prisustvo vozila koje se približava u slepoj tački vozača. Koristeći radarski senzor okrenut unazad, BSD nadgleda okolinu bicikla i upozorava vozača na prisustvo vozila koje se približava u slepoj tački
FCV (Forvard Collision Varning) upozorava vozača kada sistem utvrdi da nastavak trenutne brzine može dovesti do sudara sa vozilom ispred. Kada sistem utvrdi da nastavak trenutne brzine može dovesti do sudara sa vozilom ispred, upozorava vozača. Radarski senzor sa prednje
ACC (Adaptivni tempomat) održava brzinu koju je odredio vozač, ali prilagođava brzinu vozila kako bi održao odgovarajuću udaljenost od vozila ispred. Naprednija verzija elektronskog tempomata, ACC održava brzinu koju je odredio vozač, ali prilagođava brzinu vozila kako bi održao odgovarajuću
Sa kompaktnim privezkom za ključeve (prenosivi imobilajzer) u džepu, KIPASS omogućava vozačima da daljinski otključaju bravu upravljača i glavni prekidač jednostavnim približavanjem motociklu. Kada je ključ za blizu motociklu, KIPASS jedinica u motociklu hvata i prepoznaje signal koji on šalje.
Kavasaki-jeva visokokvalitetna originalna boja ima veoma reflektujući metalni izgled nalik staklu. Njegov debi na Ninja H2 i Ninja H2R 2015. označio je njegovu prvu upotrebu na vozilu za masovnu proizvodnju u automobilskoj ili motociklističkoj industriji.U senci boja ima izgled svoje
Skupovi od tri LED svetla ugrađena su sa svake strane blatobrana kako bi osvetlila put tokom noćnog skretanja. Svako od tri svetla ima fiksiran smer i aktivira se na osnovu ugla nagiba. Kako se motocikl naginje, svetla se uključuju redom,
KECS se prilagođava uslovima puta i vožnje u stvarnom vremenu, pružajući idealnu količinu prigušenja prilagođavajući elektronski prigušenje prema brzini vozila i brzini hodanja suspenzije. Takođe se uzima u obzir i usporavanje, što omogućava sistemu da pomaže u upravljanju naginjanjem koje
Kawasaki KX250F je prvi serijski proizvedeni motokros motocikl koji je imao Dual Injectors (dvostruke injektore). Jedan injector se nalazi nizvodno od leptira ventila, gde su injektori postavljeni na standardnim FI sistemima, dok se drugi nalazi uzvodno od leptira ventila, blizu
Korišćenjem Traction (T) dugmeta na levoj strani upravljača, vozači brzo i lako mogu izabrati između dva nivoa (Slab, Jak) kontrole trakcije prema uslovima i preferencijama. Vozači takođe mogu isključiti sistem.
U motokros trkama, dobar start je ključan. Nekoliko desetinki sekunde može napraviti razliku između osvajanja prvog mesta ili ne. U klizavim uslovima, postizanje maksimalne trakcije na motokrosu zahteva preciznu kontrolu kako kvačila, tako i ručice gasa. Režim Kontrole Lansiranja pomaže
9-modni KTRC kombinuje najbolje elemente ranijih sistema kontrole trakcije kompanije Kawasaki. Vozači mogu birati između tri moda, pri čemu svaki nudi progresivno veći nivo intervencije. U okviru svakog moda postoji tri nivoa koje vozač može odabrati, dodajući više ili manje
Napredni sistem kontrole trakcije kompanije Kawasaki pruža poboljšane performanse sportske vožnje i osećaj sigurnosti u određenim uslovima kako bi se sa samopouzdanjem savladale površine s niskim prijanjanjem. Dva moda omogućavaju vozačima podešavanje postavki prema situaciji u vožnji i ličnim preferencijama.
Moderni sportski motocikli često koriste leptir ventile velikog prečnika kako bi generisali visoke nivoe snage. Međutim, kod leptira velikog prečnika, kada vozač naglo otvori ručicu gasa, neregulisani odziv obrtnog momenta može biti snažan. Tehnologija dvostrukog leptira ventila dizajnirana je kako
Kawasaki je razvio KIBS kako bi uzeo u obzir specifične karakteristike upravljanja supersport motocikala, osiguravajući visoko efikasno kočenje s minimalnom interferencijom tokom intenzivne sportske vožnje. To je prvi masovno proizvedeni sistem kočenja koji povezuje ABS ECU (Electronic Control Unit –
Potpuno elektronski sistem aktivacije ručice gasa kompanije Kawasaki omogućava ECU-u kontrolu zapremine goriva (putem ubrizgivača) i vazduha (putem leptir ventila) koji se isporučuju motoru. Idealno ubrizgavanje goriva i položaj leptir ventila rezultira glatkim, prirodnim odzivom motora i optimalnom izlaznom snagom
3-modni KTRC kombinuje tehnologiju kontrole trakcije iz 1-modnog KTRC-a, koji pruža poboljšanu stabilnost u klizavim situacijama sprečavanjem proklizavanja točka, i S-KTRC-a, koji pomaže održavanju optimalne trakcije u situacijama sportske vožnje predviđajući odnos proklizavanja zadnjeg točka tokom ubrzanja, u jedinstveni sistem.
Elektronski kontrolirani tempomat omogućava održavanje željene brzine (broja obrtaja motora) jednostavnim pritiskom na dugme. Nakon aktivacije, vozač nije obavezan stalno povlačiti ručicu gasa. Ovo smanjuje stres na desnoj ruci tokom vožnje na dugim razdaljinama, omogućavajući opušteno krstarenje i doprinoseći visokom
Dizajniran da pomogne vozačima optimizacijom ubrzanja od starta, KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) elektronski upravlja izlaznom snagom motora kako bi sprečio proklizavanje točkova prilikom pokretanja. Vozači mogu birati između tri moda, pri čemu svaki nudi progresivno veći nivo intervencije. Svaki
Koristeći znanje i tehnologiju koju poseduje KHI Group, Kawasaki-jev motor sa “super-punjačem” pruža visok izlaz snage održavajući kompaktni dizajn. Ključ postizanja ove neverojatne performanse leži u “supercharged engine” tehnologiji – jedinici specifičnoj za motocikle koja je potpuno dizajnirana unutar Kawasaki-jeve
Koristeći visokopreciznu elektronsku kontrolu za upravljanje motorom, Kawasaki modeli mogu postići visok nivo efikasnosti goriva. Međutim, potrošnja goriva zavisi od upotrebe ručice gasa, izbora brzine i drugih elemenata pod kontrolom vozača. Indikator Ekonomične Vožnje je funkcija koja pokazuje kada trenutni
U poređenju sa tradicionalnim Uni-Trak zadnjim osloncem Kawasaki-ja, koji montira amortizer vertikalno, sa Horizontalnim Back-link zadnjim osloncem, amortizer je skoro horizontalan. Originalna Kawasaki-jeva postavka vešanja pozicionira amortizer vrlo blizu centralnog oslonca motocikla, značajno doprinoseći centralizaciji oslonca. I zbog toga što
Na osnovu povratnih informacija sa trkačkih aktivnosti, Assist & Slipper kvačilo koristi dva tipa klinova (assist klin i slipper klin) kako bi ili pokretalo kvačilo zajedno ili razdvajalo. Tokom normalnog rada, assist klin funkcioniše kao samo-servo mehanizam, povlačeći kvačilo zajedno
Kawasaki elektromotorni motocikli za putovanja pokreću se kompaktnim električnim motorom bez četkica koji nudi snažno ubrzanje. Nivoi snage koje vozač biraja doprinose samopouzdanju vozača, dok jedinstvene EV funkcije kao što su e-pojačavanje i WALK Mode doprinose zabavnom iskustvu. Električni motor
Pokreće ga električni motor, pri radu se ne stvaraju emisije.
Da bi se sprečilo pregrevanje, e-boost opcija je ograničena na 15 sekundi. Kada se aktivira, ubrzanje je jače pri okretanju gasa i maksimalna brzina se povećava.Kada se ispune svi uslovi, e-boost merač na displeju instrumenta će se prikazati sivom bojom
Modeli opremljeni sa višestrukim režimima snage nude vozačima izbor snage motora koji lako biraju u skladu sa uslovima vožnje ili preferencijama. Pored režima pune snage, obezbeđeni su jedan (niska) ili dva (srednja, niska) alternativna režima u kojima je maksimalna snaga
Pametna tehnologija omogućava vozačima da se bežično povežu sa svojim motociklom. Korišćenjem aplikacije za pametne telefone “RIDEOLOGI THE APP” može se pristupiti brojnim funkcijama instrumenta, što doprinosi poboljšanom iskustvu vožnje motociklom. Informacije o vozilu (kao što su kilometraža, merač goriva,
Kada su ispunjeni svi uslovi (motocikl zaustavljen, gas isključen), režim WALK se aktivira pritiskom i držanjem dugmeta Mode. Kada se aktivira, pozadina ekrana postaje crvena da bi se jasno razlikovala od normalnog rada. Kada je uključen, dodavanje gasa pomera motocikl
Pravilno pristajanje je ključno za udobnost i kontrolu vozača.Međutim, idealna pozicija varira od vozača do vozača, u zavisnosti od njihovih fizičkih dimenzija i stila vožnje. ERGO-FIT® je sistem podešavanja dizajniran da omogući vozačima da pronađu svoju idealnu poziciju za vožnju.
Kavasaki ABS sistemi koriste senzore prednjih i zadnjih točkova za konstantno praćenje brzine točkova. Ako informacije sa bilo kog od senzora ukažu da je došlo do blokiranja točkova, ABS ECU usmerava pumpu u ABS jedinici da koriguje pritisak kočione tečnosti
Koristeći najnoviju evoluciju Kawasaki naprednog softvera za modeliranje i povratne informacije od kompaktnog IMU-a (Inercijalna merna jedinica) koji daje još jasniju sliku orijentacije šasije u realnom vremenu, KCMF prati parametre motora i šasije u svim uglovima – od ulaza, preko
Dizajniran da pomogne vozačima da maksimiziraju svoje ubrzanje na stazi omogućavajući prebacivanje u viši stepen bez kvačila sa potpuno otvorenim gasom, KQS detektuje da je ručica menjača aktivirana i šalje signal ECU-u da isključi paljenje tako da se sledeća brzina
Snaga Kawasaki najsavremenije elektronike je uvek bila visoko sofisticirano programiranje koje, koristeći minimalno hardver, daje ECU tačnu sliku u realnom vremenu o tome šta šasija radi. Kawasaki dinamički program za modeliranje vešto koristi model pneumatika magične formule dok ispituje promene