U poređenju sa tradicionalnim Uni-Trak zadnjim osloncem Kawasaki-ja, koji montira amortizer vertikalno, sa Horizontalnim Back-link zadnjim osloncem, amortizer je skoro horizontalan. Originalna Kawasaki-jeva postavka vešanja pozicionira amortizer vrlo blizu centralnog oslonca motocikla, značajno doprinoseći centralizaciji oslonca. I zbog toga što nema veze ili amortizera koji strši ispod vratila, oslobađa se prostor za veću predkomoru auspuha (komoru za proširenje auspuha smeštenu neposredno uz izduvni lonac). Sa većom predkomorom, zapremina izduvnog lonca može biti smanjena, a teški delovi izduvnog sistema mogu se koncentrisati bliže centru motocikla, dodatno doprinoseći centralizaciji oslonca. Rezultat je znatno poboljšano upravljanje. Još jedna prednost je što je amortizer udaljen od toplote izduva. Budući da je teže da toplota iz sistema izduva nepovoljno utiče na ulje i pritisak gasa u amortizeru, performanse vešanja su stabilnije. Horizontalni Back-link zadnje vešanje nudi mnoge dodatne benefite poput ovoga.