Snaga Kawasaki najsavremenije elektronike je uvek bila visoko sofisticirano programiranje koje, koristeći minimalno hardver, daje ECU tačnu sliku u realnom vremenu o tome šta šasija radi.
Kawasaki dinamički program za modeliranje vešto koristi model pneumatika magične formule dok ispituje promene u više parametara, omogućavajući mu da uzme u obzir promene na putu i stanju pneumatika.
Dodatak IMU (Inercijalna merna jedinica) omogućava praćenje inercije duž 6 DOF (stepena slobode).
Mere se ubrzanje duž uzdužnih, poprečnih i vertikalnih ose, plus brzina kotrljanja i stepen nagiba.
Ova dodatna povratna informacija doprinosi još jasnijoj slici orijentacije šasije u realnom vremenu, omogućavajući još preciznije upravljanje za kontrolu na granici.
Uz dodatak IMU-a i najnovije evolucije Kawasaki naprednog softvera za modeliranje, Kawasaki tehnologija upravljanja motorom i šasijom podižući sve na viši nivo, kako bi se isporučio veći nivo uzbuđenja u vožnji.