9-modni KTRC kombinuje najbolje elemente ranijih sistema kontrole trakcije kompanije Kawasaki. Vozači mogu birati između tri moda, pri čemu svaki nudi progresivno veći nivo intervencije. U okviru svakog moda postoji tri nivoa koje vozač može odabrati, dodajući više ili manje intervencije (preferencije za svaki mod se mogu programirati za lako biranje tokom vožnje s leve ručke), ukupno devet mogućih podešavanja. Vozači takođe mogu isključiti sistem.
Novi KTRC sistem kombinuje logiku i kontrolu ranijih sistema kontrole trakcije kompanije Kawasaki (S-KTRC, 1-modni KTRC) u svakom modu. Osnovno delovanje je slično S-KTRC-u, koji prioritizuje maksimalno ubrzanje unapred koristeći intervenciju u prediktivnom stilu. Međutim, ako se otkrije prekomerna brzina zadnjeg točka dok se koristi u bilo kom modu, izlazna snaga motora se smanjuje na nivo na kojem se može povratiti prijanjanje, pružajući vozaču sigurnost i omogućavajući glatku vožnju na klizavim površinama.
Zavisno od modela, takođe postoji i Režim Kiše. Ovo se može uključiti i isključiti nezavisno od KTRC-a. Aktiviranje Režima Kiše postavlja KTRC na Mod 3+, a takođe ograničava izlaznu snagu, obrtni moment i odziv. Slično kao kod postavljanja Niske Snage, maksimalna izlazna snaga motora je smanjena, a odziv ručice gasa je blaži.