3-modni KTRC kombinuje tehnologiju kontrole trakcije iz 1-modnog KTRC-a, koji pruža poboljšanu stabilnost u klizavim situacijama sprečavanjem proklizavanja točka, i S-KTRC-a, koji pomaže održavanju optimalne trakcije u situacijama sportske vožnje predviđajući odnos proklizavanja zadnjeg točka tokom ubrzanja, u jedinstveni sistem.
Pomoću praktičnog prekidača na ručici omogućeno je trenutno promeniti vrstu kontrole trakcije biranjem jednog od tri moda, čak i tokom vožnje. Modovi 1 i 2 održavaju optimalnu trakciju tokom vožnje u krivinama, kao S-KTRC. Dizajnirani za sportsku vožnju, omogućavaju oštro ubrzanje iz krivina maksimiziranjem pogona iz zadnjeg točka. Modovi 1 i 2 se razlikuju po stepenu intervencije. Mod 1, podešen za suve, dobro prijanjajuće puteve, održava idealan odnos proklizavanja kako bi se osigurala optimalna trakcija. Mod 3 radi kao 1-modni KTRC, smanjujući snagu kako bi se omogućilo ponovno dobijanje prijanjanja kada se detektuje proklizavanje zadnjeg točka. Idealan je pri vožnji u klizavim uslovima ili po mokrom vremenu. Omogućavajući vozačima jednostavno menjanje karakteristika kontrole trakcije, 3-modni KTRC je najnapredniji sistem upravljanja motorom kompanije Kawasaki.