Održavanje ispravnog vazdušnog pritiska u gumama je veoma važno jer može u velikoj meri uticati na upravljivost motocikla, a vožnja sa niskim pritiskom u gumama, zbog bušenja, curenja ili drugog, povećava rizik od pucanja gume. Vazduh iz guma prirodno izlazi tokom vremena, tako da je takođe važno redovno proveravati pritisak u gumama. Sistem za praćenje pritiska u gumama kontinuirano meri pritisak u gumama (koristeći senzore pričvršćene na vazdušne ventile svakog točka) i prikazuje trenutni pritisak na instrument tabli bicikla tokom vožnje. Pritisak vazduha u gumama značajno varira kako se gume zagrevaju, ali sistem za praćenje pritiska u gumama uzima to u obzir i ponovo izračunava pritisak da bi se izbegla zabuna i lažna upozorenja. Kada je pritisak vazduha u gumama preterano nizak, na displeju se pojavljuje oznaka gume koja upozorava vozača. Na 1400GTR / Concours 14, preporučeni pritisak i za prednje i za zadnje točkove je 290 kPa (približno 2,9 kgf/cm2). Ako pritisak padne ispod 220 kPa (približno 2,2 kgf/cm2), pojaviće se oznaka upozorenja. Ne samo da ovaj sistem eliminiše gnjavažu ručne provere pritiska u gumama na dugim turama, već brzo obaveštava vozača o svakom iznenadnom gubitku pritiska usled, recimo, probušene gume.