Silver-Mirror Paint
Kavasaki-jeva visokokvalitetna originalna boja ima veoma reflektujući metalni izgled nalik staklu. Njegov debi na Ninja H2 i Ninja H2R 2015. označio je njegovu prvu upotrebu na vozilu za masovnu proizvodnju u automobilskoj ili motociklističkoj industriji.U senci boja ima izgled svoje osnovne boje, ali kada je na suncu njena visoko reflektujuća površina poprima izgled okolnog pejzaža. […]
Cornering Lights
Skupovi od tri LED svetla ugrađena su sa svake strane blatobrana kako bi osvetlila put tokom noćnog skretanja. Svako od tri svetla ima fiksiran smer i aktivira se na osnovu ugla nagiba. Kako se motocikl naginje, svetla se uključuju redom, stvarajući širi osvetljeni put u smeru u koji motocikl ide.
KECS-Kawasaki Electronic Control Suspension
KECS se prilagođava uslovima puta i vožnje u stvarnom vremenu, pružajući idealnu količinu prigušenja prilagođavajući elektronski prigušenje prema brzini vozila i brzini hodanja suspenzije. Takođe se uzima u obzir i usporavanje, što omogućava sistemu da pomaže u upravljanju naginjanjem koje može nastati prilikom kočenja. Upravljanje putem elektromagnetskog ventila s direktnim aktiviranjem omogućava izuzetno brzo vreme […]
Kibs
Kawasaki je razvio KIBS kako bi uzeo u obzir specifične karakteristike upravljanja supersport motocikala, osiguravajući visoko efikasno kočenje s minimalnom interferencijom tokom intenzivne sportske vožnje. To je prvi masovno proizvedeni sistem kočenja koji povezuje ABS ECU (Electronic Control Unit – elektronsku jedinicu za kontrolu) i engine ECU. Osim brzine prednjeg i zadnjeg točka, KIBS prati […]
Horizontal Back-link Rear Suspension
U poređenju sa tradicionalnim Uni-Trak zadnjim osloncem Kawasaki-ja, koji montira amortizer vertikalno, sa Horizontalnim Back-link zadnjim osloncem, amortizer je skoro horizontalan. Originalna Kawasaki-jeva postavka vešanja pozicionira amortizer vrlo blizu centralnog oslonca motocikla, značajno doprinoseći centralizaciji oslonca. I zbog toga što nema veze ili amortizera koji strši ispod vratila, oslobađa se prostor za veću predkomoru auspuha […]
ERGO-FIT®
Pravilno pristajanje je ključno za udobnost i kontrolu vozača.Međutim, idealna pozicija varira od vozača do vozača, u zavisnosti od njihovih fizičkih dimenzija i stila vožnje. ERGO-FIT® je sistem podešavanja dizajniran da omogući vozačima da pronađu svoju idealnu poziciju za vožnju. Različite delovi šasije (upravljač, nožice i sedište, itd.) mogu se podesiti kombinacijom izmenljivih delova i […]
ABS (Anti-lock Brake System)
Kavasaki ABS sistemi koriste senzore prednjih i zadnjih točkova za konstantno praćenje brzine točkova. Ako informacije sa bilo kog od senzora ukažu da je došlo do blokiranja točkova, ABS ECU usmerava pumpu u ABS jedinici da koriguje pritisak kočione tečnosti (oslobađai vraća pritisak da bi se trakcija mogla ponovo steći) dok se normalan rad ne […]
KCMF – (Kawasaki Cornering Management Function)
Koristeći najnoviju evoluciju Kawasaki naprednog softvera za modeliranje i povratne informacije od kompaktnog IMU-a (Inercijalna merna jedinica) koji daje još jasniju sliku orijentacije šasije u realnom vremenu, KCMF prati parametre motora i šasije u svim uglovima – od ulaza, preko vrha, do izlaska iz krivine – modulacija sile kočenja i snage motora da bi se […]
IMU – Inertial Measurement Unit
Snaga Kawasaki najsavremenije elektronike je uvek bila visoko sofisticirano programiranje koje, koristeći minimalno hardver, daje ECU tačnu sliku u realnom vremenu o tome šta šasija radi. Kawasaki dinamički program za modeliranje vešto koristi model pneumatika magične formule dok ispituje promene u više parametara, omogućavajući mu da uzme u obzir promene na putu i stanju pneumatika. […]