KTRC (3-mode, 9-levels)
9-modni KTRC kombinuje najbolje elemente ranijih sistema kontrole trakcije kompanije
Kategorija: Products Modern Classic Z 900RS
U životnom stilu nema mesta improvizacijama. Ako tražite moderan klasik uz nasleđe nekadašnjih vrednosti, ali sa tehničkim karakteristikama i nadogradnjom vešanja fokusiranim na današnje puteve, Z900RS SE je jedini odgovor. Ohlins zadnji amortizer i podešeno prednje vešanje, odgovaraju duhu legende iz 1970-ih, kultnog Z1.
Z900RS ima sve.
14,786 €
Tečnošću hlađeni, 4-taktni redni četvorocilindarski
DOHC, 16 ventila
948 cm³
Dvostruki polu-plivajući Brembo diskovi od 300 mm, dvostruke radijalno stegnute Brembo M4.32 monoblok čeljusti sa 4 klipa
Jedan disk od 250 mm, čeljust sa jednim klipom
Dva poluplutajuća diska od 300 mm, dve radijalno stegnute monoblok čeljusti sa 4 klipa
Horizontalni back-Link amortizer, beskonačno prigušenje odskoka, podešavanje sedišta
98,6 Nm pri 6.500 o/min
82 kW {111 KS} pri 8.500 o/min
124 g/km
5,2 l/100 km
Rešetka, čelik
120/70ZR17M/C (58W)
180/55ZR17 M/C (73W)
17 litara
820 mm
215 kg
2,100 x 845 x 1,190 mm
-Izduvni lonac (titan) Akrapovič
-Štitnik motora
-Štitnik rezervoara za gorivo
9-modni KTRC kombinuje najbolje elemente ranijih sistema kontrole trakcije kompanije
Moderni sportski motocikli često koriste leptir ventile velikog prečnika kako
Koristeći visokopreciznu elektronsku kontrolu za upravljanje motorom, Kawasaki modeli mogu
U poređenju sa tradicionalnim Uni-Trak zadnjim osloncem Kawasaki-ja, koji montira
Na osnovu povratnih informacija sa trkačkih aktivnosti, Assist & Slipper
Pravilno pristajanje je ključno za udobnost i kontrolu vozača.Međutim, idealna
Kavasaki ABS sistemi koriste senzore prednjih i zadnjih točkova za