
Kategorija: Products Supersport Street & Tourer Ninja H2SXSE
Kawasaki Ninja H2 SX predstavlja najsavremeniji sportski turer u Kawasaki ponudi.
Krajnja integracija najviših standarda tehnologije, performansi i udobnosti vožnje. Nove posebne funkcije poput ARAS sistema pružaju stvarne benefite u stvarnom svetu, uključujući adaptivni kontrolu krstarenja i detekciju mrtvog ugla. Ugrađen u novi 6,5-inčni TFT ekran u boji je Kawasaki SPIN Infotainment sistem. Doživite uzbudjenje jedinstvenog izbalansiranog motor sa naduvavanjem, idealnog kako za dugoturničke vožnje, tako i za svakodnevnu vožnju. Najbolja tehnologija je ona koja postaje prirodno proširenje nas samih i oslobađa nas.
29,081 €
Tečnošću hlađen, 4-taktni redni četvorocilindarski s kompresorom
DOHC, 16 ventila
998 cm³
Dvostruki polu-plivajući disk od 320 mm, dvostruke radijalno stegnute Brembo Stylema monoblok čeljusti sa 4 klipa
Jedan disk od 250 mm, čeljust sa dva klipa
SFF-CA 43mm obrnuta viljuška sa negativnim oprugama, KECS kontrolisano prigušivanje kompresije i povrata, podešavanje predopterećenja opruge, Showa Skyhook EERA (u režimu kiše)
Novo Uni-Trak oscilujuće rame, BFRC sa gasnim amortizerom i negativnom oprugom, KECS kontrolisano prigušenje kompresije, prigušenje povrata, elektronski podesivo predopterećenje opruge, Showa’s Skyhook EERA (u režimu kiše)
137 Nm pri 8.500 o/min
147,1 kW {200 KS} pri 11.000 o/min
154,1 kW {210 KS} pri 11.000 o/min
128 g/km
6,4 l/100km
Rešetka, čelik visoke čvrstoće sa montažnom pločom za zadnje rame
120/70ZR17M/C (58W)
190/55ZR17M/C (75W)
19 litara
840 mm
267 kg
2,175 x 790 x 1,260 mm
fsfsd
fsdfs
fsdfsdfds
KECS se prilagođava uslovima puta i vožnje u stvarnom vremenu,
Potpuno elektronski sistem aktivacije ručice gasa kompanije Kawasaki omogućava ECU-u
3-modni KTRC kombinuje tehnologiju kontrole trakcije iz 1-modnog KTRC-a, koji
Dizajniran da pomogne vozačima optimizacijom ubrzanja od starta, KLCM (Kawasaki
Koristeći znanje i tehnologiju koju poseduje KHI Group, Kawasaki-jev motor
Koristeći visokopreciznu elektronsku kontrolu za upravljanje motorom, Kawasaki modeli mogu
Na osnovu povratnih informacija sa trkačkih aktivnosti, Assist & Slipper
Pravilno pristajanje je ključno za udobnost i kontrolu vozača.Međutim, idealna
Kavasaki ABS sistemi koriste senzore prednjih i zadnjih točkova za
Koristeći najnoviju evoluciju Kawasaki naprednog softvera za modeliranje i povratne
Dizajniran da pomogne vozačima da maksimiziraju svoje ubrzanje na stazi
Snaga Kawasaki najsavremenije elektronike je uvek bila visoko sofisticirano programiranje