Tyre Pressure Monitoring System
Održavanje ispravnog vazdušnog pritiska u gumama je veoma važno jer
Kategorija: Products Supersport Street & Tourer Ninja H2SX
Novi Kawasaki Ninja H2SX je Kawasaki-jev najnapredniji Sports Tourer ikada.
Krajnja integracija najviših standarda tehnologije, performansi i udobnosti vožnje. Nove namenske funkcije kao što je ARAS sistem pružaju prednosti u stvarnom svetu, uključujući prilagodljivi tempomat i detekciju mrtvog ugla. Integrisan u novu TFT instrumentaciju od 6,5” u boji je Kawasakijev SPIN Infotainment sistem. Doživite uzbuđenje jedinstvenog balansiranog motora sa kompresorom i za putovanja na velike udaljenosti i za svakodnevnu vožnju.
Najbolja tehnologija je ona koja postaje prirodni produžetak nas samih i oslobađa nas.
28,585 €
Tečnošću hlađen, 4-taktni redni četvorocilindarski sa kompresorom
16 ventila
998 cm³
Dvostruki polu-plivajući disk od 320 mm, dvostruke radijalno postavljene monoblok čeljusti sa 4 klipa
Jedan disk od 250 mm, čeljust sa dva klipa
Upside-down viljuška od 43 mm sa negativnim oprugama, prigušenjem kompresije i povrata, podešavanjem predopterećenja opruge
Novo Uni-Trak rame, gasni amortizer sa rezervoarom za gas i negativnom oprugom, prigušenje kompresije, prigušenje povrata, potpuno podesivo predopterećenje opruge
137 Nm pri 8.500 o/min
147,1 kW {200 KS} pri 11.000 o/min
154,1 kW {210 KS} pri 11.000 o/min
128 g/km
6,4 l/100km
Rešetka, čelik visoke čvrstoće sa montažnom pločom za okretnu ruku
120/70ZR17M/C (58W)
190/55ZR17M/C (75W)
19 litara
840 mm
266 kg
2,175 x 790 x 1,260 mm
-2x 28l kofer u boji
-Unutrašnja torba
-Akrapovič Titanijum prigušivač
-Štitnik motora
-Zatamnjen vetrobran
-2x 28l kofer u boji
-Unutrašnja torba
-Akrapovič Titanijum prigušivač
-Štitnik motora
-Zatamnjen vetrobran
Održavanje ispravnog vazdušnog pritiska u gumama je veoma važno jer
Kavasaki SPIN je informativno-zabavna aplikacija zasnovana na pametnom telefonu koja
Potpuno elektronski sistem aktivacije ručice gasa kompanije Kawasaki omogućava ECU-u
3-modni KTRC kombinuje tehnologiju kontrole trakcije iz 1-modnog KTRC-a, koji
Dizajniran da pomogne vozačima optimizacijom ubrzanja od starta, KLCM (Kawasaki
Koristeći znanje i tehnologiju koju poseduje KHI Group, Kawasaki-jev motor
Koristeći visokopreciznu elektronsku kontrolu za upravljanje motorom, Kawasaki modeli mogu
Na osnovu povratnih informacija sa trkačkih aktivnosti, Assist & Slipper
Pravilno pristajanje je ključno za udobnost i kontrolu vozača.Međutim, idealna
Kavasaki ABS sistemi koriste senzore prednjih i zadnjih točkova za
Koristeći najnoviju evoluciju Kawasaki naprednog softvera za modeliranje i povratne
Dizajniran da pomogne vozačima da maksimiziraju svoje ubrzanje na stazi
Snaga Kawasaki najsavremenije elektronike je uvek bila visoko sofisticirano programiranje